Online afspraken en webshop

Gedaan met heen en weer via telefoon of bericht.
Dankzij een agenda die online beschikbaar is, hoeft het schoonheidsinstituut amper nog tijd te besteden aan het overlopen van mogelijke tijdstippen.
De klant kan rustig zoeken naar een plaatsje dat hen uitkomt terwijl de schoonheidsspecialisten hun aandacht kunnen focussen op wie er aan de beurt is.
Minder no-shows en laatkomers betekent meer inkomsten.
Voor elke afspraak krijgt de klant bevestigingen en herinneringen via mail en SMS. Doordat ze beter geïnformeerd zijn over hun behandeling, merk je een vermindering van het aantal mensen die te laat zijn, zich vergissen of gewoonweg niet opdagen.

Je klanten kennen is van onschatbare waarde.
Hoe beter je je klanten kent, hoe beter je hen later van dienst kan zijn. Speel in op trends, houd hen op de hoogte van nieuwe behandelingen of producten die aansluiten bij hun interesses.
Met dit nieuwe systeem bouwt Daily Beauty iets waardevols op dat later zal renderen.
Verkoop producten en cadeaubonnen online.
Dit was niet het doel van het systeem, wel mooi meegenomen. Klanten die al weten welke producten ze nodig hebben of gewoon snel een cadeaubon willen kopen, kunnen dit nu ook online via de gekoppelde webshop.