Wat kan ik voor je doen?
Mijn aanpak is waarschijnlijk wat anders dan wat je gewend bent. Technologie is geen doel, wel een middel om jouw leven—en die van je klanten—aanzienlijk te verbeteren.
Doe wat je graag en goed doet.
Zoeken je klanten jou op omdat je je goed kan begraven in een berg eentonig papierwerk? Omdat je het doorzettingsvermogen hebt om met een irritant systeem te werken?
Ik zorg ervoor dat jij zoveel mogelijk tijd spendeert aan wat echt telt voor jou en je klanten.
Vroeger spendeerde ze meerdere uren per week aan de triage van inkomende mails voor bezoeken. Een werkje dat niet veel voldoening geeft en waar computers eigenlijk beter in zijn dan mensen.
Met een beetje software gaat dit nu grotendeels automatisch.
Berth ImmoVroeger verliepen regelingen voor afspraken en annulaties via berichtjes op verschillende plaatsen zoals SMS, WhatsApp, Messenger en Instagram.
Met een online boekingsysteem kan ze die tijd nu elders investeren.
Daily BeautyLaat een positieve indruk na bij je klanten.
Je wilt het beste voor jouw klanten. Trek die lijn door naar de digitale wereld en geef ze ook daar een ervaring die de moeite waard is.
Klanten vroegen regelmatig of ze online een cadeaubon konden kopen. Veel lokale winkels zijn niet in staat om dit aan te bieden. Als ze het toch doen, is het meestal verwarrend of frustrerend. Ik zorgde voor een op maat gemaakte, volledig in hun website geïntegreerde oplossing om online cadeaubonnen te verkopen.
Juwelier BosmansSystemen voor online afspraken zijn vaak frustrerend. Na een pak opzoek- en testwerk, bleek dat dit voor beauty en verzorging niet anders was. Ik selecteerde eentje waar bezoekers niet op hoeven te vloeken.
Daily BeautyWerk met iemand die jouw wereld leert begrijpen.
Aangezien ik enkel concrete oplossing aflever voor specifieke mensen en situaties, moet ik mij verdiepen in jouw sector.
Een groot deel van mijn job bestaat dus uit vragen stellen, luisteren, observeren en onderzoeken.
Om een logische opdeling te maken in de informatie voor bezoekers, spendeerde ik zo’n twintig uur aan het analyseren van allerlei symptomen, gevaren en behandelingen van oogafwijkingen.
Oogarts WendrixWOver de jaren heen heb ik enorm veel bijgeleerd over gelaatsverzoring, make-up en laserontharing.
(Iedereen vindt het zo grappig om mij te horen spreken over lash lifts of Brazilian bikini’s.)
Daily BeautyVergeet het gevoel dat je iets vergeten bent.
Heb je wel eens stress dat je iets of iemand over het hoofd hebt gezien?
Zo’n verspilling van je energie is nutteloos en helpt niet om alles beter op te volgen. Met een gepast systeem houd je continu gevoel van onzekerheid onder controle.
Heb je weer een waslijst aan ontbrekende documenten en onbekende uitgaven gekrijgen van je boekhouder? Heb je nooit een duidelijk zicht op je inkomsten en uitgaven?
Je bent niet alleen. Bij verschillende klanten heb ik, soms in samenwerking met hun boekhouder, gezorgd voor een systeem dat alles vlotter laat verlopen.
Meerdere klantenWeet jij waar dat document is? Ging jij dat niet doen? Ik had je dat toch gestuurd? Kijk nog eens in je berichten... Zo’n discussies komen je misschien bekend voor.
Over de jaren heb ik tientallen systemen voor taakverdeling en beheer en delen van informatie opgezet.
Meerdere klantenGênante fouten tot een minimum beperken.
Iedereen maakt fouten—ook professionals zoals wij. Dat maakt het niet minder pijnlijk wanneer we dat moeten toegeven.
Chaos verhoogt de kans op zo’n fouten aanzienlijk. Daarom dat we ons best zo goed mogelijk organiseren.
Over mijn aanpak
Ik ben geen typische IT’er. Eigenlijk gebruik ik die term niet graag door alles wat mensen ermee associëren.
- 01
Verstaanbaar
Ik weet dat software je niet interesseert. En dat je er waarschijnlijk ook niet veel van weet. Da’s waarom ik er ben.
Ik stel geen vragen die je niet begrijpt. Ik gebruik geen akelige afkortingen. Ik leg je niet uit hoe het allemaal werkt. Ik geef je niet de schuld als iets niet lukt.
We communiceren in jouw taal, over jouw problemen en vragen.
- 02
Doordacht
Ik vind dat de wereld regelmatig te snel gaat. In software is het nog erger: stuur het zo snel mogelijk te deur uit, we zien achteraf wel wat we doen met de problemen.
Ik wil dingen maken die tegen een stootje kunnen, die effectief een probleem oplossen. Ik wil iets maken dat je met plezier gebruikt.
- 03
Multi-disciplinair
Je kent ongetwijfeld een hoop teleurstellende apps en websites. Een populaire oorzaak is een team dat gefocust is op technologie.
Als je iets maakt voor mensen, moet je design en marketing in elke stap van het proces betrekken. Daarom verdiep ik mij continu in die onderwerpen.
- 04
Uitsluitend kleine bedrijven
Als werknemer werd ik ooit ingezet bij grote bedrijven. Het is niets voor mij.
Werken voor zelfstandigen en kleine bedrijven geeft enorme voldoening. De problemen zijn echt en, als je ze oplost, zijn ze oprecht blij.